امروز : جمعه ۱۴۰۳ دهم فروردين
سامانه اطلاع رسانی و خرید و فروش برج ها و مجتمع های تجاری ایران
سامانه اطلاع رسانی و خرید و فروش برج ها و مجتمع های تجاری ایران

کارگزاری فروش - مهندس سراج 09152088361


اخبـــار

  راهکارهای امنیت بخشی به معاملات املاک کلنگی/ رعایت بیست فاکتور قانونی در خرید و فروش املاک

دکترمحمود حقیقت طلب کارشناس مسائل حقوقی املاک با بیان اینکه درزمان انجام معاملات املاک کلنگی لازم است که حتما طرفین معامله حتما به ابعاد حقوقی قضیه دقت جدی داشته باشند درعین حال می گوید: تجربه ثابت کرده است که اگرهریک از متعاملین با دید باز وبا درنظرگرفتن مسایل مختلف وارد گود شوند از بروز بسیاری از مشکلات حقوقی پیشگیری خواهد شد.

۱۳۹۵/۸/۲۵  : تاريخ

  معمار پل طبیعت؛ برنده جایزه معماری آقا خان 2016 شد

لیلا عراقیان در امارات جایزه آقاخان خود را که ماه پیش برای پل طبیعت برنده شده بود دریافت کرد.

۱۳۹۵/۸/۱۸  : تاريخ

  بازار مسکن جهشی می‌شود؟

کارشناسان می‌گویند با توجه به سیاست‌های پولی و بانکی که طی سه سال اخیر در اقتصاد کلان اتخاذ شده است، احتمال اینکه قیمت مسکن مانند دولت قبل یکباره جهش کند بعید به نظر می‌رسد.

۱۳۹۵/۸/۱۸  : تاريخ

  کارشناسان اقتصادی مطرح کردند: سه گام تا رونق مسکن/ بررسی اولین تصویر «پسارکورد» ملکی

بازار مسکن مطابق آنچه صاحب‌نظران این بخش با استناد به شش نشانه اقتصادی، تصویر می‌کنند، از «قعر رکود» فاصله گرفته و مشروط به تکمیل سه گام باقیمانده از سوی سیاست‌گذار، تا پایان سال در مسیر رونق قرار می‌گیرد.

۱۳۹۵/۷/۲۶  : تاريخ

  واکاوی خلوت شدن بازار مسکن در شهریورماه

کاهش ۱۸ درصدی معاملات مسکن شهر تهران در شهریورماه به عنوان مهم‌ترین فصل جابه‌جایی نسبت مردادماه نشان می‌دهد مشتریان نسبت به آینده بازار مسکن تردید دارند.

۱۳۹۵/۷/۱۷  : تاريخ

  بالاترين نرخ افزايش قيمت مسكن در كدام كشور است؟

براساس آمارهاي موجود، تركيه، نيوزلند و كانادا بيشترين نرخ افزايش قيمت مسكن را در جهان دارند در چند ماه گذشته قيمت مسكن در ۱۱ كشور جهان كاهش داشته است.

۱۳۹۵/۶/۲۴  : تاريخ

  بلندمرتبه‌سازی ؛ ضرورتی بی‌ضابطه در کلانشهرها

ساختمان های بلند مرتبه با عنوان کلی رشد عمودی شهر، ضرورتی اجتناب ناپذیر هستند که در یک قرن گذشته چهره شهرهای جهان را تغییر داده است و امروز چرایی احداث این بناها پاسخ خود را پیدا کرده و فقط چگونگی ساخت آنهاست که موافقان و مخالفان را از معماران و شهرسازان گرفته تا جامعه شناسان و مدیران شهری رو در روی یکدیگر نشانده است.

۱۳۹۵/۶/۲۳  : تاريخ

  رونق انبوه‌سازی با روش‌های جدید/ تضامین بانکی عمده‌ترین مانع استقبال از وام مسکن/ بخش خصوصی در انتظار کاهش بیشتر سود بانکی

طی یکی دو سال اخیر به واسطه پیگیری‌های وزارت راه و شهرسازی در راستای ایجاد تنوع تسهیلاتی در هر دو حوزه ساخت و خرید مسکن جهت رونق بازار و خروج آن از رکود، تسهیلات متعددی در این بخش پیش بینی و ابلاغ شده است.

۱۳۹۵/۶/۲۳  : تاريخ

  ظرفیت افزایش قیمت مسکن وجود ندارد/ ثبات بازار تا پایان سال

رییس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به این‌که شهرداری نسبت به پلمب دفاتر املاکی که در واحدهای اداری قرار دارند اقدام می‌کند، گفت: این اقدام شهرداری غیرقانونی است و مشاوران املاک نباید تاوان کاهش درآمدهای شهرداری را بدهند. وی همچنین معتقد است که ظرفیت افزایش قیمت در بازار مسکن وجود ندارد.

۱۳۹۵/۶/۱۶  : تاريخ

  فصلنامه هنر معماری شماره ۴۱، تابستان ۱۳۹۵

شماره چهل و یکم فصلنامه هنر معماری با رویکردی پژوهشی بر طراحی، معماری پایدار و انسان‌دوستانه منتشر گردید.

۱۳۹۵/۶/۱۶  : تاريخ

  بهره‌مندی طرح‌های برتر ایده‌پردازان از خدمات مرکز رشد دانشگاه شریف

دانشگاه صنعتی شریف هشتمین جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف را با هدف ایجاد فرصت برای صاحبان ایده و آشنایی صاحبان صنعت با ایده‌های جدید و خلاقانه برگزار می‌کند.

۱۳۹۵/۶/۳  : تاريخ

  امید مردم به «اقدام و عمل» در حوزه مسکن

عباس آخوندی و تیم مسکنی‌اش در حالی وارد هفته دولت شدند که در یک سال گذشته همچون دو سال قبل از آن درگیر رکود مسکن و اتمام مسکن مهر بودند؛ با این حال افکار عمومی هنوز معتقدند دولت تدبیر و امید برنامه خاصی برای مسکن اقشار پایین ارایه نداده است.

۱۳۹۵/۶/۳  : تاريخ

  انتشار نشریه مهندسی سازه و ساخت

انجمن مهندسی سازه ایران، به منظور گسترش، پیشبرد و ارتقای سطح علمی در حوزه مهندسی سازه و ساخت و ارائه دستاوردهای علمی-پژوهشی پژوهشگران کشور اقدام به انتشار نشریه مهندسی سازه و ساخت نمود

۱۳۹۵/۵/۲۹  : تاريخ

  نرخ زمین، معمای حل نشدنی بازار مسکن ایران

سهم درصدی مسکن از کل هزینه خانوار شهری در ایران به 34 درصد رسیده است. این جدیدترین آماری است که معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه وشهر سازی اعلام کرده و به نظر می رسد نپرداختن به آن بخشی از اصلی ترین چالش های سال‌های گذشته بازار مسکن ایران را تداوم می‌بخشد.

۱۳۹۵/۵/۲۶  : تاريخ

  کلید موفقیت یک مجتمع تجاری

مجتمع تجاری در ایران؛ در سال های اخیر شاهد رشد بیش از پیش ساخت و راه اندازی مجتمع های تجاری در سراسر کشور بوده ایم. اما علاوه بر رشد روز افزون تعداد این مجتمع ها، فقط برخی از آن ها موفق شده و تعداد زیادی بازدید کننده را در خود جای می دهند و الباقی مجتمع ها، دائماً در حال تغییر و تحول واحدهای تجاری هستند.

۱۳۹۵/۵/۱۸  : تاريخ

  بهبود بازار آپارتمان‌های لوکس در تهران

با توجه به نزدیک شدن قیمت پیشنهادی خریداران و فروشندگان، بازار فروش آپارتمان‌های لوکس پایتخت در تیرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل کمی پررونق تر بود.

۱۳۹۵/۵/۱۸  : تاريخ

  تلفیق هنر معماری با منابع زیست‌محیطی

پس از چندین سال که یک منبع غنی آب معدنی در منطقه Parque Urueta در مرکز شهر ایالت چیئوائوا کشور مکزیک بدون استفاده مانده بود، موسسه دانش‌آموزی هنر و معماری ISAD موفق شد آن را به یک محل تفریحی مناسب تبدیل کند.

۱۳۹۵/۵/۱۸  : تاريخ

  آتش سوزی در برج سلمان مشهد

اخبار مربوط به آتش سوزی در برج سلمان مشهد

۱۳۹۵/۴/۲۰  : تاريخ

  بازاری بکر برای تولید مسکن

برآوردها نشان می‌دهد بخش‌های پایین جامعه با خلاء ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سال مواجه است که می‌تواند بازاری بکر برای تولیدکنندگان باشد.

۱۳۹۵/۴/۵  : تاريخ

  موج نو معماری در ساختمان‌های ایران

برخی ساختمان‌های مسکونی جدید در تهران و برخی دیگر از شهرهای ایران که در طراحی آنها از نبوغ و نوآوری و ترکیب سبک‌های معماری نوین با معماری سنتی ایرانی استفاده شده است می‌تواند، همزمان با ورود موج جدیدی از توریست‌های خارجی به ایران برای این کشور یک مزیت جدید توریستی باشد.

۱۳۹۵/۳/۳۱  : تاريخ