امروز : پنجشنبه ۱۴۰۳ نهم فروردين
سامانه اطلاع رسانی و خرید و فروش برج ها و مجتمع های تجاری ایران
سامانه اطلاع رسانی و خرید و فروش برج ها و مجتمع های تجاری ایران

کارگزاری فروش - مهندس سراج 09152088361


اخبـــار

  افزایش تقاضای ساخت‌وساز، تاثیر کوتاه‌ مدت توافق هسته‌ای/ ایجاد تحرک در بازار مسکن

یک کارشناس اقتصادی با تاکید بر اینکه تاثیر توافقات هسته‌ای بر بازار مسکن در کوتاه مدت قابل رویت نیست، اظهار داشت: آنچه که می‌توان در بازار مسکن در زمان کوتاهی به عنوان تاثیر توافقات هسته‌ای مشاهده کرد، افزایش تقاضای ساخت و ساز و صدور پروانه‌های ساختمانی است.

۱۳۹۴/۱/۱۹  : تاريخ

  چند توصیه تاسیساتی برای تعطیلات نوروزی

نوروز محبوبترین زمان برای سفر در میان ایرانیان است و البته مستعد بروز حوادث و خساراتی که توجه به زمینه‌های ایجاد و تلاش برای جلوگیری از وقوع آنها تعطیلات بهتری را فراهم می‌آورد. به این منظور آیتیس چند توصیه ایمنی به هنگام سفر در حوزه تأسیسات ساختمانی برای خوانندگان دارد که خواندن آنها می تواند مفید باشد.

۱۳۹۴/۱/۳  : تاريخ

  جاذبـه‌های معمـاری تهـران

تعطیلات عید فرصت خوبی است تا مسافران نوروزی و حتی تهرانی ها، فارغ از شلوغی سرسام آور و هوای آلوده این شهر، از مکان های دیدنی آن بازدید به عمل بیاورند.

۱۳۹۴/۱/۳  : تاريخ

  ساختمان ها با بیش از 10 واحد باید از سیستم گرمایش مرکزی استفاده کنند

رییس کارگروه پیشگیری از مرگ های خاموش گفت: براساس مقررات ملی ساختمان استفاده از سیستم های تکی گرمایشی برای ساختمان های با بیش از 10 واحد و همچنین مجتمع های عمومی (آموزشی و ...) ممنوع است و باید از سیستم موتورخانه مرکزی برای گرمایش این ساختمان ها استفاده شود.

۱۳۹۳/۱۲/۲۳  : تاريخ

  ترفندهای محوطه سازی در طراحی فضای سبز

در هنگام استفاده از مصالح در محوطه سازی پارک ها و باغات نیاز به توجه تکنیکی در این خصوص وجود دارد. مثلا استفاده از کالار سیمان در پارک ها که امروزه رایج شده و بسیاری از جنبه های زیبا شناختی آنها را نابود ساخته است.

۱۳۹۳/۱۲/۱۸  : تاريخ

  پروژه "جزایر خزر" و بلند ترین برج جهان

جزیره خزر یا پروژه "جزایر خزر" ساخت پروژه ی جزیره مصنوعی در سواحل دریای آذربابجان است و این برج 27 درصد بلندتر از برج خلیفه دبی و بلندترین برج جهان خواهد بود

۱۳۹۳/۱۱/۲۶  : تاريخ

  تهویه، تمیز کردن و تعمیر و نگهداری

پروفیل پنجره از مواد PVC با کیفیت بالا و مقاوم در برابر شرایط جوی ساخته شده و به نگهداری کمی نیاز دارند.

۱۳۹۳/۱۱/۲۶  : تاريخ

  خرید و فروش مسکن سیر صعودی گرفت / متقاضیان واقعی وارد بازار شدند

ثبات بازار مسکن موجب شده که در نیمه دوم سال متقاضیان واقعی که توان مالی بیشتری دارند، وارد بازار شوند؛ هرچند که هنوز تعداد زیادی از متقاضیان در انتظار برنامه‌های دولت هستند.

۱۳۹۳/۱۱/۲۰  : تاريخ

  حمام ترکی -Turkish Bath چیست؟

حمام ترکی -Turkish Bath- از آن دسته جاذبه هایی است که از شهرت بسیاری در میان مردم محلی و گردشگران برخوردار است.

۱۳۹۳/۱۱/۱۸  : تاريخ

  انرژي خورشيدي

انرژي خورشيد يکي از منابع تامين انرژي رايگان، پاك و عاري از اثرات مخرب زيست محيطي است که از دير باز به روش‌هاي گوناگون مورد استفاده بشر قرار گرفته است.

۱۳۹۳/۱۱/۱۰  : تاريخ

  تجربه خوردن غذایی لذیذ در رستوران کامیونی

این رستوران سیار قصد دارد تا با سفر به مناطق مختلف، روش های گوناگون آشپزی را که بسیار جذاب و سالم می باشد، به بچه ها و والدین آنها و همچنین افرادی که در این رشته به صورت حرفه ای فعال می باشند آموزش دهد.

۱۳۹۳/۱۰/۳۰  : تاريخ

  معماری سبز و جنگل‌های عمودی

فرایند سبز در معماری فرایندی دیرینه است. از هنگامی که بشر غارنشین برای اولین بار به این مهم پی برد که انتخاب غاری رو به جنوب، از لحاظ دمای محیط بسیار مناسب‌تر از غاری است که دهانه آن به سمت شمال است، به درک تازه‌ای از حضور طبیعت در زندگی‌اش پی برد.

۱۳۹۳/۱۰/۲۴  : تاريخ

  دو ماهنامه معمار،شماره ۸۸، آذر و دی ۱۳۹۳

شماره ۸۸ دو ماهنامه معمار در ۱۲۲ صفحه با موضوع جایزه معمار ۹۳ منتشر شد. شایان ذکر است نخستین شماره معمار در قالب فصلنامه در تیرماه ۱۳۷۷ منتشر شد و از سال ۱۳۸۳ انتشار آن به صورت دوماهانه بوده است.

۱۳۹۳/۱۰/۲۴  : تاريخ

  فیلمی از پیشرفت فیزیکی خانه مدرن پاسارگاد

فیلمی از مراحل ساخت و ساز و پیشرفت فیزیکی مجتمع تجاری تفریحی خانه مدرن پاسارگاد

۱۳۹۳/۱۰/۱۳  : تاريخ

  خانه مدرن پاسارگاد؛ پروژه‌ای آبرومند برای شهر مشهد

مصاحبه با پاشا باقر پور عضو هیئت مدیره اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان مبل ایران

۱۳۹۳/۱۰/۹  : تاريخ

  رستوران نمک در شیراز

طراحی پروژه با تحقیقاتی بر روی نوع مناسب نمک های محلی و ترکیبات ان با صمغ های طبیعی شروع شد و در ادامه طراحی دیواره ها و سقف و پلکان جهت ایجاد نگاهی مدرن به غارهای نمکی انجام شد.

۱۳۹۳/۱۰/۵  : تاريخ

  باغ بام یا روف گاردن چیست؟

با پیشرفت علم و كشف مواد جدید، می توان بر روی بام هر خانه، آپارتمان، بیمارستان و… یک باغ زیبا با گیاهان کوچک و بزرگ ایجاد کرد.

۱۳۹۳/۱۰/۱  : تاريخ

  اولین همایش ملی سازنده پاسخگو آغاز به کار کرد

اولین همایش ملی سازندگان و تولیدکنندگان حرفه ای مسکن و ساختمان (سازنده پاسخگو)، دقایقی پیش با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور آغاز به کار کرد.

۱۳۹۳/۹/۲۶  : تاريخ

  هایپرمارکت چیست؟

هایپرمارکت، به انگلیسی: Hypermarket در تجارت و بازرگانی به فروشگاهی که از ترکیب کالاهای مربوط به سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های چندمنظوره، در مقیاسی بزرگ استفاده می‌کند، گفته می‌شود.

۱۳۹۳/۹/۲۲  : تاريخ

  پروفیل یو پی وی سی

پنجره های ساخته شده با پروفیل های یو پی وی سی تا 30 درصد از اتلاف انرژی در ساختمان جلوگیری می کند.

۱۳۹۳/۹/۲۰  : تاريخ